Eşimle 1 yıl boyunca ayrıydık ve o süre zarfında hep kızımla uyudum eşimle bir kaç ay önce barıştık ama kızım hala benimle uyumak için ağlıyor 19 aylık normalde kesintisiz uyuması gerekirken 3 4 defa uyanıyor geri uyuması da çok uzun sürüyor beni yanında göremeyince ağlamaya başlıyor nasıl yatağına alıştırabilirim