Aslihaskara6466 Mrb anneler 7.5 aylık kızım var agzı kokuyo ne cok kötü ne cok iyi normalmi bilemedim
Kayrarel Aslihaskara6466 dünyada aldığım en güzel koku 🤗bebeğimin ağız kokusuna bayılıyorum cennetten paket mi yaptırdın da getirdin diyorum 😁 yedirdiğiniz şeylerden kaynaklı olabilir
Lovely90 Aslihaskara6466 ek gıda ne veriyorsunuz? Ben yumurta verdiğimde kokuyor 😂 yedikleri kokuyordur canım
sahikakocarslanli Aslihaskara6466 keskin bir kokusu ise aseton andıran şeker rahatsızlığı olabilir mutlaka dr gösterin
Janss Aslihaskara6466 Diş döneminde olabiliyor . Yedirdiklerinizin ısısına dikkat etmeniz gerekir . Takip eden kusma ve ateş olmazsa sorun olmuyor ama muayenede doktorunuza mutlaka sorun .
Aslihaskara6466 Kayrarel Lovely90 yumurta vermedim hiç ek gıdaya gecmeden de kokuyodu telaşlanıyom aslında neden diye
Lovely90 Aslihaskara6466 yani mide sorunları, diş eti sorunları için çok erken 🤔 ek gıdayla ilgisi yok anladığım. Bilemicem canım 🤷♀️
Minikcivcivim Süt kokuyor çok güzel. Eğer rahatsız edici bir koku duyuyorsanız doktora gösterin bunun bir çok sebebi olabiliyor çünkü
Nemis_moms Belki bogazi sismisdir. Bogazi sisdikdede agiz koka bilir. Yada bogazinda bi sey kaldiysa oda ola bilir. Benimkide kokuyor son 2 gundur bilmiyorum neden
Ntugba Aslihaskara6466 canım benim kızım da oldu birden burnu inanılmaz çok pisleniyo gunde 4 5 kez temizliyorum doktor su az tukettigi icin olur dedi birde burun temizligini surekli yao dedi