akşam 8 de de yatsa 9 da da yatsa sabah 6 da kalkıyor. Gece en az 10 kez uyanıyor. Ve sürekli böyle dönemsel değil. Gıda alerjisi vardı 1 yas itibariyle gecti yine de etkisi var ondan mı böyle bilmiyorum alerji doktoru bunla ilgili değil dddi.Artık çaresiz hissediyorum. Uyanınca sabaha karşı emziriyorhm öncesi pis pisliyoruz ama hiçbir şey çözüm olmuyor ikisinde de 20 dkgecmeden uyanıyor. Artık uykusuzluktan hiçbir şey den keyif almıyorum evliligimizi etkiledi tüm enerjimizialdi. Lütfen buna bir çare bulan yazsin. Yenidogan döneminden beter haldeyiz