kızım dün gece burnu tıkalıydı rahat nefes alamadı hırıltılıydı. Biz de acile götürdük. Evde ateşi 37 çıkıyorfu hastanede 36.2 çıktı. Tek sorunu nefesti onu da izotonik su açıyor şükür. Doktorun ısrarı üzerine covid testi yaptırdık. Eşim evden çalışıyo hep evdeyiz geçen hafta babamla kardeşim gelmişti onlardan şüpheleniyorum. Kızım pozitifmiş. 52 günlük 😕 bizim gibi geçiren var mı durumlar nasıl oluyo moralim çok bozuldu