Hanımlar 18 aylıgiz biz sütten kesmeyi düşünüyorum doktorum 2 ay önce dedi kes diye ama ben bu zamana kadar durdum erken deyip şimdi ise hala gece uykumuz yok emmek için kalkyir yemek yemiyor et tavuk balık falan önerisi olan varmı neler yaptınız biraktirirken 🤔🤔