Feyzanne bebek zaten küçük cnm günün çoğunu uyuyarak geçirir ama .. sen dışardan takibini yap ateş yoksa nefesi rahatsa rahattır.. bu arada izotonik kullanman daha faydalı deniz suyu gibi spreylere göre .. bebeklerin kılcal damarları hassas oluyor bende şırınga yöntemi ile serum fizyolojik kullanmıştım en başından beri