aslmltm hiç fazla para vermenize gerek yok e bebeğin kendi markasını elektirklisini alıp kullanın mastit olmuştum sütüm gelmez diye düşünüp aldım sezeryanla doğum yaptım iyikide almışım gelmeyen sütümü o getirdi 3. Günde geldi çünkü 3. Gün denemiştim pompayı iyikide almışım vakum gücü çok iyi 5 dakikada sağım yapıyprum tek göğüsten hiç pişman olmazsınız