Bebeğim 3 Ay 12gunluk 3saatte bir emziriyorum ztn gunduz isteme şekli de en fazla 3saat dayanıyor gibi. 2 gecedir yni ben uyumusum 5 saat uyanmamış. 12de emzirsem 1de uyusa 5te uyanmışım mesela.
Bugunde 11de rmdi 4.15te ben uyandım.
Cok üzüyor bu konu beni
Ama büyüdüğü için normalmiki