birkedibirdorukannesi Bugün oğlumun 1 yaş Doğum gününü kutladık çok şükür çok güzel geçti. Ben öncesinde çok araştırmıştım şmdi arayışta olanlara fikir olsun istedim. Organizasyonla anlaşmadım çok pahalı geldi süslemeleri kendimiz yaptık. Tavsiyem süslemelere çok para harcamamak çünkü bebek Doğum günü olduğundan asla hedefine uygun kullanamadık hiçbir şeyi 😂 eğlenmenize bakın güzel anılar kalsın ☺️ Fotoğraf çekimini stüdyoda yaptırcaz aynı haftaya almadım yorucu olmaması adına.
NilMomm birkedibirdorukannesi çok güzel olmuş sağlıkla huzurla mutlulukla ve hep yanıbaşınızda büyüsün 🌸 balonları nereden aldınız Trendyol mu ?
Tosbik_berram birkedibirdorukannesi Yaa masallah çok güzel olmuş, allahim evladınıza hayırlı,güzel ömürler nasip etsin… 🙏😊🌸
Duyulurum birkedibirdorukannesi kafe mi orası? Uzun ince bir yoldayım konsepti olmuş arkaplanla birlikte 😄 maşallah, ellerinize sağlık çok güzel olmuş, nice güzel yaşları olsun Allah hayırlı uzun ömürler versin 💜
birkedibirdorukannesi NilMomm amiin Allah razı olsun 🙏🏻 Evet zincir balon ve 1 yazılı balon seti ve balon standı aldım ancak zincir balonların rengi görülenden açık geldi ve çok patladı şişirirken bu modeli tavsiye etmem
birkedibirdorukannesi Duyulurum ay evet ya arka planı sormayın kapatamadık da başka yere de kuramadık mekan ince uzun koltukları U düzen yaptık davetliler için tam karşısı cam mecbur bu köşeye kaldık 😂
birkedibirdorukannesi Duyulurum pleksiden Doruk Eymen yazdırmıştım çok beğenerek onu kullanamadık arka plan kapattı şmdi odasına asılmak için bekliyor 😂 masanın önüne püsküller takmıştık oğlum yürüyor ve hem yaşıtı hem adaşı kankası dorukla onları da daha biz asarken parçaladılar 😂😂
birkedibirdorukannesi NilMomm bu zincir balonları tavsiye etmem görseldeki renkten soluk geldi ve çok fazla patlak çıktı