Normalde 3 4 saaf rahat uyurdu en azindan uykumu alirdim gece genelde 3 defa felan kalkardı. Su an bu 4. Uyanışı saat başı acıkıyor memede bir iki içiyor pat uyku koyuyorum yerine yine 1 saat sonra uyaniyor alarm gibi.. ayy biri bana akıl versin noluyor yaa 😱