Hanimlar 36 gunluk bebegm var. Her yenidogan gbi emerken uyuyor. Uyukaldiktan sonra hemen yatirmiyorum dik tutuyorum gezdryorum sırtını tapışlıyorum ama asla gazı cikmiyor belki yarim saat ugrasiyorum en sonunda uykusu bölünmesinden diye yatiriyorum abartmiyorum 5 dak sonra rahatsizlaniyor ya kusuyor ya da rahatsiz olup uyaniyor kaldirinca gazi cikiyor bubsefer de uyanmis oluyor. Belki 5 kez yatrip geri kaldirdim saat 3 oldu yoruldm artik napicam ben