Öncelikle mamanızı değiştirin çünkü bebelac güzel değil tatsız bir mama onun yerine ya bebelac gold veya hipp combiotic verebilirsiniz biberon olarak kesinlikle lansinoh öneririm ben 1 aylıktan beri kullanıyorum hemde emziriyorum çok şükür bi sıkıntımız olmadı 5 aylığız.. Emzirmeye devam edin hatta hoppalayarak ayakta emzirmeye çalışın bu geçici bi süreç beni takip oğlumda bi ay önce aynı bu şekildeydi hatta meme reddi yapar gibi bile oldu ama şimdi iyiyiz çok şükür benim sütüm az olduğu için mama takviyeli gidiyoruz.. Ayrıca mama da verseniz göz teması kurun mutlaka..