Benim kızım kilo kaybetmeye başlayınca doktor hemen mama takviyesine başlattı. Ben de mama ile büyümüşüm gayet sağlıklıyım. Mama kötüdür kötüdür diye diye anneler ne hala geliyor. Mama kötü olsa doktor neden önersin? Anne sütü en iyisi diye vermeyelim bebek öyle ağlasın dursun. Kimse çekmez onu gene siz çekersiniz. İnsanlara uyarak ben de bir kaç gün para vermedim sürekli emzirdim, çocuğum perişan oldu uyumadı ve ben çektim herkes evine gitti. Kilo kaybı yaşayan bir çocuğa vermek istemiyorum diye bir seçenek olamaz.