Sinemisssss asude456 benim kızımda 3. Ayda başladı 5.ay olmadan 2 diş , 6. Ayda 2diş ,8. Ayda 4 diş ,14. Ayda azılar şaka gibi dimi 😂
Lavad asude456 ama sürüyor cıkması bizimde üç ayda basladı suan 6 aylık daha ucu cıktı tamamı cıkmadı
Sinemisssss asude456 bulduğu herşeyi ağzına attı hep , salya , aşırı iştahsızlık, huzursuzluk, kulak çekme , ishal bütün belirtileri yaşadık malesef
asude456 Lavad cnm bnde diş fln göremedim ama sanki çok açmış gibi herseyi ısırıyor elleri ağzından hiç çıkmıyor ağzını siliyorum parmağımı ısırmaya çalışıyor biberonu ısırıp ağlıyor hiç diş aklıma gelmemişti 🙄🙄