Kızlar merhaba öncelikle kızım 9 aya giriyor ve şuanda bı gevşeklik var kendisinde belden yukarı kısmında koltuk altından tuttuğum zaman ayakta durması güzel fakt desteksiz oturamiyor yanlarına yastık vs koysam poposunu kaldırıp kayıp bir şekilde öne yana düşüyor ilk 3 ay gayet hareketleri motor gelişimi güzeldi ama 3 aydan sonra bu şekilde oldu fizyoterapist vs götürdüm bir kaç hareket önerdi onunla biraz daha ilerledi hareketleri ama hala ayına göre 5 6 aylık bebek hareketleri yan dönüyor ama tam dönmüyo mesela genetik testi verdik bu zamana kadar verdiğim tüm testler şükür temiz çıktı şimdi detaylı genetik testi verdik kızıma sonuçları bekliyoruz dualarınızı kziimdan esirmez ve düşünceleriniz yazarsaniz inşallah ❤️♥️