beyazkelebegim Selam kızlar Kızım ağlamıyor ama sürekli kıvranıyor. Ordan oraya ordan oraya dönüyor ha bire… Ateşi vs yok. Acaba bu durumdan hastaneye götürmeli miyim ? Bu durumu yaşadığınız mı ? Eşim biraz beni korkuttu o benden daha çok panik.
Cemre_61 beyazkelebegim benim oğlumda 10 aylık dediğiniz gibi kıvranıyor uykusu var saat başı ağlayarak uyanıyor bende doktora götürmeyi düşünüyorum çözemiyorum neden böyle olduğunu 😞
Akayaycan beyazkelebegim sürekli oluyorsa yediklerini sindiremediği için gazı oluyordur ya da uykuya tam dalamıyordur kızım da böyle 13 aylık
beyazkelebegim TiniminiKayra peki onun farklı belirtileri var mı ? Daha önce hiç yaşamadığımız için ondan soruyorum
TiniminiKayra beyazkelebegim canim bilmiyorum ki ama oyle kivraniyo fln diyince aklima o geldi..hano bizde flan olunca vajinada yanma fln hissederiz ya
beyazkelebegim TiniminiKayra Ask35tego sağolun kızlar yarın akşamda gözlemlicem aynı şikayet devam ederse doktora götürücem. Şaunda uyudu kızım inşallah aynı şeyler tekrarlanmaz
Ask35tego İdrar yolu enfeksiyonu da karın ağrısı yapıyor İdrarda azalma koyulaşma Biz öyle anladık başka nelirti yoktu Birde gaz sancısı aklıma gelenler Ama dis sancısı da da kafasını sürtüyor benim oğlum balık gibi kıvranıyor gibi görünüyor 🥺 geçmiş olsun
beyazkelebegim Akayaycan yediklerini sindirmesi için ozman yatmadan bi iki saat önce verim. Buda olabilir çünkü
beyazkelebegim Akayaycan bende hep yarım saat öncesi karnını duyuruyorum. Sanki acıkmış aç kalacakmış gece hissi var. Artık bende araya saat koyayım. Muhtemel ondan olabilir
beyazkelebegim Cemre_61 götürsen ayrı dert götürmesen ayrı dert. Ben yine sakın kalmaya çalışıyorum eşim o anda bin tane bişey söylüyor aklıma kötü şeyler geliyor inşallah sadece diştir sorun
BARANN24 Cemre_61 merhabalar benim oğlum 13 ay 10 günlük doğduğun beri kıvranıyor ve asla sırt üstü yatmıyor hep yüz üstü kaç kez doktora götürdüm işte alerji. Nöroloji falan sırtının karnın hem emar hemde ultrason çektiler çok şükür bişey çıkmadı .şimdi gastroenteroloji gideceğiz
Akayaycan beyazkelebegim kesinlikle koymalısınız eğer olduğunu düşünürsen kavanoz mama ver ben bazen kavanoz mama veya danone veriyorım
Cemre_61 beyazkelebegim gerçekten çoook aşırı zor dinleneceğimiz bir süre yok sürekli kalktığımız için günün yorgunluğunu atamıyorum bir an önce geçsin diye dua ediyorum 🤲🏻