19 aylık kızıma öğlen uykusunu bırakmak suretiyle akşam 9-10 yat sabah 9-10 kalk düzenini kurdum. Şükürler olsun doğduğundan bu yana ilk defa erken yatıyor. Ve hiç zor olmuyor. 🧿
eşim kovid olduğu için bu hafta kızımın odasında kızımla uyuduk ve bu düzene de bu hafta geçtik. O uyuyor ama ben 3 e kadar oturuyorum. 1 ya da 2 kere uyanıyor bu süreçte bazen ve annne diye ağlıyor. Bazen su istiyor bazen pışpış. Geri dalmasında sıkıntı olmuyor. Şimdi karantina bitince kendi yatağıma geçmek istiyorum, odaları ayırmamıştık önceden şimdi yapayım diyorum. Ama bu uyanıp ağlamalar beni korkutuyor. Ya gece duymazsam diye. Telsiz takamam çünkü prizler yere yakın ve kapalı tutuyorum. Uyanıp kurcalar diye korkarım. Ne yapabilirim hiç bilmiyorum 🤷♀️