Aslii-1 Bebeğim iki ay 20 günlük emziriyorum refl oluyorum sanırım kanamam başladı lekelenme şeklinde normalde emzirme sürecinde adet olunmuyor diye biliyordum normal mi sizce
Maviii30 Aslii-1 normal tabii ki kimisi kırkı çıktıktan 1 hafta sonra tekrar oluyor kimisi 1 sene sonra
Maviii30 Aslii-1 yok canım yaa bişe olmaz eğer öyle olsa 40 gün boyunca regl gibisin o zamanda olurdu