23 günlük bebeği olanlar kaç saatte bir emziriyorsunuz acaba 2 saatte bir emdiğinde yarım emiyor bazı makaleler de okudum 3 saatte bir falan yazıyor yani bebek uyandığı zaman ağladığı zaman emzirin yazıyor uykusunu bölmeyin falan yazıyor aklım çok karışık