Candanotemm Aysimaaa ben numara geçişlerinde yarı yarıya ikisinden de katıyorum alışması için. Mesela 2 numaradan 2 ölçek, 3 numaradan da 2 veya 3 ölçek katarak alıştırıyorum. birkaç gün böyle ölçüye göre eşit yaparim
Aysimaaa Candanotemm çok güzel fikir cnm teşekkürler benim bebiş de tadını farklı bulursa içmez diye korkuyorum o zaman 3 alıp bir numara ile yarı yarıya yapsam içer inşallah.
Angelll35 Aysimaaa 9/12 ay arası 3 numara kullanılıyor bende kızıma onu kullanıyorum doktor önerisi ile
Candanotemm KaranAtabey bu numaralar her mamada aynı değil cnm.kızım evolvia mama seviyor ve bu markada sadece 3 numaraya kadar var 4 yok
Bebegimmete Aysimaaa her markanın farklı aptamil mesela 9-12ay arası ( 3 numara )olması gerek arasındaki fark tabiki vitamin değerleri artıyor ve tokluk derecesi gelişim için ayına uygun numara tercih edin doktorunuza danışıp
Aysimaaa Bebegimmete teşekkürler cevap için bizimde Aptamil mama birden 3 olsa tadı farklı gelir diye düşünüyorum benim bebek zor içiyor.
Aysimaaa Candanotemm aslında korkum tadını sevmez diye bebeğim biberon mama zor içiyor değişiklik olur içmez diye korkuyorum.
Candanotemm Aysimaaa yeni almana gerek yok o kadar karıştırmak yine yetersiz beslenmesine sebep olur. elinde kalanı katarak birkaç günde alıştır canm
Zlm Aysimaaa tabikide gerekir ona göre yapiyolar belli bi aydan sonra ihtiyaçları degisiyo mamanın içeriğinde degisiyo
Aysimaaa Bebegimmete benim bebeğim öyle antirikliki anlatamam gözüm korkmuş artık değişiklik yapmaya çekinir oldum bakalım bitsin içer inşallah.