Sedacyln ben de öyleydim hatta doktorun verdiği kabızlık ilacını içmiştim Ama çok az
içtim,sonrasında aklıma neler neler getirdim acaba dedim bi daha eskisi gibi tuvalete çıkamıcam mı 😁bağırsaklarıma bişi mi oldu falan diye endişe etmiştim ,ama inanın zamanla geçiyor eski halinize geliyorsunjz korkmayın,ama çok endişe ederseniz bi doktorunuza danısın,su için bol bol,hamur işi yiyosanız azaltın