Canım ben hamileliğimde bebeğimde detaylı ultrasonumuzda böbrek genişlemesi çıkmıştı. Doğunca ultrasonla tekrar bakilcak denildi. Kendiliginden geçebilir diyordu doktorumuz. Doğduğunda kendiliğinden gecmisti çok şükür. İnşallah sizinde 1 aya kendiliğinden geçmiş olur