Halit Oğlum 1 yaşına girdi sleeyp bio naturel kullanıyoruz 7 numara fakat göbekten ve yanlardan çok kesiyor öneriniz nedir acaba
yusufmertmom Halit burda birisi yazmıştı lastik kısmını kopartıyorum diye bende öyle yapıyorum artık baya rahatlık