Ya ben kendi adıma konuşayım. 4 aylik bebegim var suanda . 1 bucuk senedir de evliyim. Cocuk olduktan sonra bende evde rahat giyinmeye başladım. Her an emzirmeye hazir sekilde , saçlar toplu. Disariya çıktığımda susumu bakımımı mutlaka yapıyorum ama eve geldiğim gibi hemen tayt, pijama , şort vs. giyiyorum. Evimdede rahatlık arıyorum yani. Bence bi insanin bakımı süs püsten once kişisel bakımıdır. Zaten eline yüzüne dişine vücuduna temiz bakıyorsan gayet hoş görüntü ortaya çıkıyor bence ne giyersek giyelim..