Selam anneler :)bu başlık çok saçma gelicek belki ama yemek yapma konusunda çok iyi değilm.2 ay 12 günlük kızım var ve evde eşimle birlkte yalnız bakıyoruz.haliyle ne yapacağımı şaşırıyorum.sütüm az ve sürekli sıvı tüketmek gerek sizlerde biliyorsunuz.bna önebilceğinz gaz yapmayan çorba önerilerinde bulunablr misinz?