Mrvunluu 1 haftalık bebeğim var ve emzirmek ölüm gibi geliyor hem emzirmek istiyorum hem kıvranıyorum emzirirken, nasıl bir çare bulabilirim meme ucum çok fena ve çocuk kan emiyor resmen
Ay21 Mrvunluu bende aynı sıkıntıyı yaşadım makine ile sağarken falannsu toplardı bebeğimi emzirirken kendimi öyle sıkıyorum ki bebeğim hissediyordu bu sefer ememiyordu. Lansinoh markasını kullandım fayda gördüm her emzirmeden sonra düzenli olarak sürüyordum elhamdülillah kısa bi sürede geçti
Smyrna1121 Mrvunluu zeytinyağı streç film çok işe yarıyor hep nemli kalsın ayva çekirdeği jeli de çok işe yarıyor
Kdrye Mrvunluu ilk çocugumda çok çektim 10 gün boyunca eziyet çektim sonra çaresini buldum 2 buçuk günde topladım çok şükür ikinci çocugumda hemen denedim ilk iki gün acım oldu sonra hemen geçti. Lansinoh krem ve göğüs kalkanı her emzirmeden sonra meme ucunu ıslak tutman lazım kuruyup atlete yapışınca eziyet oluyor hele o göğüs pedleri falan takmayın sadece göğüs kalkanı kullansanız bile işe yarar. Allah acil şifalar versin
_bahar_ Mrvunluu off bende çok cektim bundan hatırlamak bile istemiyorum. Gümüş kapak işe yarıyor birde bebeğe memeyi doğru tutturmak en onemlisi bu doğru tutturusan ilk başta hafif bir acı oluykr zamanla geçiyor meme alışıyor ama asla yara falan olmuyor çevrende bir ebe falan varsa bunu danış ben neler denedim hiçbiri fayda etmedi doğru tutturdum rahatladim
Mrvunluu Kdrye Çok teşekkür ederim, İstanbul’dayım zaten bende de var hem mustela var hem de lansinoh ama göğüs kalkanı ise yariyorsa alayim gerçekten emzirirken kasıyorum kendimi çocuk da rahatsız olur diye korkuyorum
Kdrye Mrvunluu bu arada izmirde falan yaşıyorsanız gelip alırım derseniz krem olduğu gibi duruyor vereyim siz faydalanın.
Temmuz2021 Mrvunluu ilk dogum yaptıgımda lansinoh krem bende hiç işe yaramadı. Bebek hemşiresi Nas Lanolin kremi tavsiye etti her emzirmeden spnra kullandım. Çok hızlı iyileşti. Şuanda dişi çıktı, gögüs ucumu ısırdı kanadı resmen. Yine nas lanolinde toparladım. Yoksa emziremiyordum acıdan
Porti0402 Mrvunluu garmastan pomat ve gümüş kapak öneririm. Emme bittikten sonra göğüsün temizlenip kurulanmasını ve haftada iki kere zeytinyağı ile masaj yapıp hafif yağlı bırakmanı. Ben öyle çözüm bulmuştum ve en büyüğü acıyı düşünme
Nihalalp Mrvunluu ben 1 ay severdim açılarından lanol in lansioh kalkan ped beklazon ve türevi kremler bir sürü yontem denedim geçmedi sonra biri dedi onu yaptım bir kac saate başlıyor rahatlığı. Karardan bal mumu alın hakiki zeytin yağını tavada kızdıran sonra çay kasiginin ucuyla bal mumu ekleyin ve gogus ucunuza yakmayacak sıcaklığa gelince sürün. Her sefer sıcak olacak Ilk gun sürünce göğsümüzü açıyoruz hava alsın yaralar iyilesince gerek kalmıyor acmaya
Smehtap Mrvunluu bende senin gibiydim Fito krem kullandım hemencecik geçirdi. Şiddetle tavsiye ediyorum. Emzirmeden önce mutlaka yıkamayı unutma ama. Günde 2 kere sürerdim ve göğüs pedlerinden kullandim cok fayda etti. Mutlaka denemelisiniz. Burda bir bayana daha tavsiye etmiştim kullandı 2 güne iyileşti onunkide canım..
Kdrye Mrvunluu biliyorum o kasmayı ve o ağrıyı taa sırtınıza vuruyordur eminim. Göğüs kalkanını deneyin mutlaka haydi sizede iyi gelir umarım
Sedacyln Mrvunluu karbonatlı suyla sil canım göğsünü günde 1-2 kere mikrobu ölsün ben öyle yapıyorum faydası oldu. Birde sürekli gümüş kapak koyuyorum