Herkese iyi geceler, sabah konuya denk geleceklere günaydın
Kizimi kademeli olarak memeden ayirmaya çabalıyorum aylardir. Uzun zamandır gunse iki kez emiyordu. Birkaç gun once uykuya yenik dusup sabah 5:30 emzirmesini yapmadim ve çok olay çıkarmayınca onu da biraktim. Günde 1 sefere düştü sayi. Zaten birkaç haftaya kesecektim ama son emzirme, konusma, başını okşama, ne bileyim sarilmalar falan hayal ediyordum. Bir fotoğraf çekecektim.
Bu sabah kalkti. Meme yok. Meme yok dedi bana bakip. Dedin herhalde kabullendi. Hazir. Madem öyle emzirmeyeyim.
Öğlen de istemedi. (normalde haftaosnu ogle uykusundan once emziriyordum. Haftaici is dönüşü) aksam disaridaydik. 1 2 kere meme dedi ama hemen unuttu.
Bitti mi yani şimdi?
Bir de bu hafta esim sehirdisina göreve gidecek. 1 ay kadar olmayacak
Ikisi bir anda olmasin diye düşünüyordum
Psikolojik olarak zorlanır mi ki?
Ay nasıl bitti ya bi anda? Emzirmeyi hiçbir zaman sevemedim nerdeyse ama böyle de hayal etmemistim sonunu.
Niye yazdim bilmiyorum. Sanirim biraz üzgünüm 😢