AyseAlyamm Selam kızlar Şubat 11 de asi oldum ayriyetten antidepresan kullanıyorum 20 mg . 10 gün gecikti adetim .aşı olup düzensizlik yaşayan var mı ? Test yap diyenler çıkabilir ama kendimi hiç hazır hissetmiyorum test yapmaya 🤦🏻♀️
Derya3338 AyseAlyamm Bu ay ben de aynı durumu yaşadım. Benim 13 gün gecikti ve çok az kanamam oldu. Kızımı aşıya götürdüğümüzde doktora sordum. Biontech aşı pıhtılaşmaya neden olabiliyormuş. Ya da yakın zamanda covid geçirdiyseniz gecikme yaşayabilirsiniz dedi.
AyseAlyamm Derya3338 çok şükür covid geçirmedim umarım aşının etkisidir 1 hafta daha bekleyeyim o zaman . Teşekkür ederim cevabınız için 🤗