Ikrabia çocuktan fırsat bulup giremedim foruma. Ben askılı premium model almıştım çünkü sırtım da vardı. Askılı oluşu eğilmeyi filan baya zorlaştırıyordu. Max 6 saat ve sadece evde takabildim.Ama askısız olan dışarıda da takılabiliyor. Askılı omuzdan filan sarıyor yani. Sırtınız çok etli değilse askısız alabilirsiniz.
Boy 1,55 benim. 65kg ile gebe kaldım,belim 70cm di
75kg ile doğuma girdim.
Korseyi aldığımda bebeğim 45-50 günlük filandı sezaryenliydim,sırf indirimde diye almıştım.Lohusa 40günü sonrasında 63-64 kiloya kadar düştüm ama bel ölçüm 86-87cm de kalmıştı.Yani kollar bacaklar indi göbek vardı bi garip şişlik.
Korseyi 3 aylıkken filan anca takabildim eşim sayesinde,bebekle başta zorlandım kolikti.İlk zamanlar bi gün taktım 2-3 saat,sonra 2 gün takamadım fırsat olmadı filan.öyleyken bile 80cm e inceldim kilom aynıydı. İlkbaharda iyice taktım her gün düzenli 4-5 saat. Artık son kopçadayım bendeki M beden.Belim 70 cm filan. Yaz bitsin S beden alıcam.