21esra geçiyor, inanın sabrederseniz geçiyor. Çok zor iki günün biri meme reddi yaşıyorduk, ağlıyordum, çok üzülüyordum. Yatarak emzirmeye başladım biraz daha düzeldi büyüktü ama Kızım 4 ayını geçmişti. 6 aylık olduğunda çok hastalandık ikimiz de mama vermeye başladım. Hala dışarıda emmeyen bir bebek açlıktan rengi gidiyor yine de dışarıda emmiyordu. 1 yaşında evde meme meme peşimde dolanıyor son 15 20 gündür ama hala dışarıda emmiyor. Gerçekten ben yaşına kadar emmeyi imkansız gözüyle görüyordum. Sabredin, sütünüzü sağın, sağlığınız sütü de verin. İnşallah tez zamanda atlatın ve bir daha hiç uğramasın 🌸