Kızlar kızım tam 2 yaşında bezi bıraktık 2 gündür geceleri 3 defa tuvalete kalkıyor yalnız kendi söylemiyor çişini ben döndüğünde ağladığında sinyali alıyorum hemen götürünce yapıyor geri uyuyor öyle ama öğlen uykusunda kaçırıyor neden acaba yada bu kaçırmalar normalmi gündüzleride götürmezsem kaçırıyor kakasını yapıyor tuvalete hatta soruyorum bu ney kızım diye kaka diyor ama gel gelelim çiş demiyor zamanlamı söyler sizdede böyle olan varmı