EsmaK Kızlar 18 günlük bebeğim ama hiç uyuyamıyor gazdan kakasını da yapamıyor haliyle çok huzursuz bir kaç damla zeytinyağı verdim iki gündür acaba bişey olur mu??
NiDaAli_o EsmaK birşey olmaz canım bir iki damladan ne olacak. Ama gazı varsa kimyonlu sudan az versen daha iyi sanki
Ozlem59 EsmaK kızım ilk aylarında aynen gaz ve kabızlık yaşıyordu ve herkes zeytinyağı içir deyince çaresizlikten içiriyordum. En son pr. Dr gidince bana çok kızdı sakın bir deneme dedi doktoruna danış derim
Seheryvz EsmaK ben zeytinyağını cok az göğsüme sürüyodum o şekilde emince etki ediyordu doktorum izin vermişti o şekilde öyle dene istersen
Ada10 EsmaK bende yaşadım aynı sorunu ben mama verdiğim için biberona çay kaşığıyla saf zeytinyağ koy demişti fitile kadar kullandık..
Kkizilay2 EsmaK bende veriyorum ama bişey olur mu bilmiyorum, 45 günlüğüz bizde, annem bişey olmaz diyor ama ben çok alıştırma taraftarı değilim. Kimyon ve anason çayını sizin içmenizi de tavsiye ederim
Toprakbey EsmaK yenidoğana kaynatmadan yani yağı yakmadan az ısıtıp verilmesi gerek canım soğuduktan sonra. Ayrıca rezene içirebilirsin 1 tatlı kaşığı
Sevim43 EsmaK canım bugün ögrendim bende suhuf diye birşey varmış aktardan al gaz falan kalmıyormuş çoçukta
FtmElf EsmaK ben sütümden iki üç damla çay kaşığına sağıyorum içine de onun rengini değiştirecek kadar az bişey kimyon koyuyorum onu içiriyorum çok faydasını gördüm 15 günlük falandı ilk yaptığımda teyzem hemşire o söylemişti bana da tavsiye ederim
slmelifbkm EsmaK bizim doktorumuz her mamasina az bisey zeytinyağı damlat dedi ve kakasini rahat yapıyor cok sukur
Oglan_annesi95 Hiç birşey olmaz. İyi gelir rahatlar ne güzel. Bende ilk başlarda zorlandikca bir çay kaşığı veriyordum iyi oluyordu şimdi biraz daha rahat
EsmaK Oglan_annesi95 asitli olduğu için vermeyin çok sakıncalı falan demişler forumda çok korktum o yazıları görünce 😳
Ruvi EsmaK canım benim oğlumda kolik malesef ilk başlarda popişine her bez değiştirirken birinde pişik kremi birinde zeytinyağı sürdüm 25 30 günlükken elma yağını keşvettim ayaklarının altına 1-2 damlayla masaj 1-2 damlada karnına sürdüm hemen çorabını fln giydirdim sıcak tuttuğu için kendisi çıkarıyo çıkaramadığı durumda da gaz masajıyla destekliyorum Ama zeytinyağını direk içirmeyin diyolar o yüzden denemedim hiç senin içirdiğinde çok değilmiş bişey olucağını sanmıyorum