Yorgunannecik Bebegimi bu havada disari cikartsam aceba üsürmü bebegimi birakip gitmek istemiyorum disari cikarken esimde annesigile birakmak istiyor gezelim diyor
birtutamsac Yorgunannecik kışın bile kar yağdığında indirdim hem anı olsun hem görsün diye, sarıp sarmalarsanız neden üşüsün çocukların açık havaya ihtiyacı var bizim gibi
Deletedmom6261 Yorgunannecik tek basima yabandayim birakacak kimsemde yok hava soguk olsugunda bile montunu sapkasini giydirip ciktim Allaha emanet cnm bisi olmaz Allahin izniyle
Laden Yorgunannecik hangi ildesiniz bilmiyorum ama İstanbulda yaşıyorum. 3 yaşında kızım dün biraz gezindik anında üşüttü. Burnu akıyor hapşırıyor. eşinizde baş başa olmak istiyor demek ki. 2-3 saat bırakıverin🥰
Nimetdogann Yorgunannecik ahhhh bırakıp gezebileceğim biri olsa da bıraksam şöyle bir kaç saat keyif yapsak 🤦♀️😀 fırsatın varken hemen bırak kaç eminim çok iyi gelir hatta bergen filmi yayınlanmış ona gidin benim yerime de izleyin 😂
Lidya-t Seymaemre-asya34 Az dışarı çıkardığınızdandır o bağışıklığı zayıf çocuklar böyle buluttan nem kapar.Doktorumuz her gün çıkar bağışıklığı güçlensin der hep
Brokolilim Yorgunannecik Çıkar bağışıklık kazansın çocuk soğuktan değil terden hasta olur 20 günlüktü Ocak ayında sokaksa yürüyüş yapar alışverişe çıkardık nasıl alıştırırsan öyle gider