TlhErva65 yaramaz mı. 6 ay onca doktor onca ilaç hiçbiri ise yaramıyordu. Uyuzla öleceğiz sanıyorduk scabit ile kurtulduk. Bebeklere oluyor. Benim en küçüğum 6 aylıktı sürdüğümde. Zaten doğduğundan beri uyuzdu. Doğumda kapmistik. Scabitten önce çok daha ağır ilaçlar sürmek zorunda kaldık daha da küçükken. Bizim için kurtuluş oydu