Cansuu1 Kızlar oglum 4yasında ıkı kez bogaz enfeksiyonu oldu. 10gun arayla ıkı antibiyotik bitirdik. Daha dun kestim antıbıyotıgı sımdı yıne ateslendı.. Geniz eti ameliyatı olmustu ama bademcıklerde sıkıntı yoktu. Niye olur aklım almıyor