Selam herkese. Oğlum küçük, hızlı sallanan beşikte yatıyordu hani şu anne yanı gibi olan hafif ve hızlı sallanan beşiklerde. Artık beşik küçük geliyor ve bizde park yatağında yatmasını istiyoruz fakat park yatak bu kadar hızlı sallanmıyor, en yavaş halde sallanıyor. Artık geceleri sürekli sallamak bizi çok yordu bu arada oğlum 9 aylık. Bu gece park yatağa geçirdik fakat neredeyse sallanmadığı için çok ağlıyor uyanınca. Ne yapmalıyım yardım edin, nasıl davranmalıyım ?