Duygusuz Kpss hazırlanan arkadaslar birbirimize destek olalım, birbirimizi motivr edelim. Cocuklarla bu sürec cok zor. Nasıl yapıyorsunuz günde kac saat calısıyorsunuz kac ders bir arada götürüyorsunuz?Kısaca bilgi verir misiniz
Ayseee27 Duygusuz çalışamıuorum :( 22 aylık büyüdükçe zorlaşıyor içim rahat etmiyor kafam derste bi yendan ev çocuk vs beynimin içi kazan gibi
ilahiyatci_Mom Duygusuz ben calısmaya calısıyorum video dinliyrm ama soru cok cözme fırsatım olmuyor daha gk gy bitmedi alan derslerim var eğitim var zorluyrm kendimi 😑
otose_san Duygusuz tekrar haftasındayım ama pek verimli geçiyor gibi hissetmiyorum. Akşamları kızlarımla birlikte uyuyup sabah erken kalkıp çalışmaya çalışıyorum, gün içinde de annemlere gidip çalışıyorum, 2 çocukla zor oluyor evde
Duygusuz Ayseee27 12 aylık benimde bebegim birde alerjik bebek gece uyusa yine calısırım ama gece de uyumuyor işte bu sene yapabildiğim kadar bakalım emmeyi bırakınca gece daha rahat ederim inşallah
mavibozkurt Çalışamıyorum başlamadım seneye baslayacagim her fırsat buldugumda. Kulaklık alıp okuyacağım metni telefona dinleyeceğim.cocugu maruz bırakmak istemiyorum bu batağa🤭 belki bir gün nasip olur atanmak bir ümit işte bizimkisi…
Duygusuz mavibozkurt bende gözümü karartıp başladım bu sene hem auzef dersleri var son senem. Hem kpss ye basladım bu sene öylesine girecegim seneye inş tam anlamıyla hazırlanmış olarak girecegim. Herşey cocuklarımız için onların gelecekleri için.
mavibozkurt Duygusuz Allah yardımcımız olsun. İnşallah onların nasibine olur. Alt yapı varsa her gün üstüne koyarak ilerle ve çıkmış konuları iyi analiz etmek soruları tahmini artırır.
Duygusuz mavibozkurt ünv sınavında ful yapmıstım ama tamamen unutmusum videolarla falan gidiyorum bakalım ama cok fazla test cözmem lazım Suan elimde sadece benim hocam soru bankaları var ekstra soru bankası almam lazım
Duygusuz ilahiyatci_Mom o zaman sizde benim gibi seneye tam anlamıyla hazırlanmış olacaksınız bende kitaptan calısıyorum anlamadığım konuları video dinliyorum benim hocam soru bankasından soru cözüyorum ama yetmiyor farklı iki soru bank daha almalıyım yoksa unuturum. Seneye birde formasyon alacagım ben 🤦
ilahiyatci_Mom Duygusuz benm formasyonum var ünide almıstm ama seneye kalsın istemiyrm açıkçası günde dört video ilerletiyrm bu snee hallettmem gerek gercekten sarkmasn istyrm Allahın izniyle planlı gitmeye calısıyrm notta tutuyrm üstün körü dinlemiyrm bi önceki günü tekrar ederek güne başlıyrm soruyu biraz az çözüyrm onun dısında yetiştiricem inşAllah azmederek seneye bırakmadm içimde yani geçtiğimiz yıl bu seneyi kastederek bırakmıstm bu sene öyle bi lüksüm yok 😑
Duygusuz ilahiyatci_Mom yaa ne güzel umutlusunız demek daha önceden de mi calısıyorsunuz ya da alt yapınız var dı cok iyi inşallah bu sene iyi bir puan alıp a tanırsınız 🙏
Duygusuz Arazynp ben video da izleyemiyorum sadece anlamadığım konularda mecburen izliyorum diger türlü kitaptan gidiyorum
ilahiyatci_Mom Duygusuz gecen yıl çalıssa bile bi insan unutur yani önceden çalısmak bence bi işe yaramıyor cünkü unutuyor insan senesinde calısıp girecem nasipse altyapı dediğimiz sey alanımızda olur malesef ama gk gy unutuldugu için altyapı hemen gidiyor bi bakınca daha kolay hatırlıyoruz en azından umutlu olmak zorunda oldugum ve motivasyonum için ümit ediyorum diyelim yoksa oo süperim diyemem 😩
ilahiyatci_Mom Duygusuz bence video izlemelisiniz anladıgımız yer dahi olsa videoyla cok kalıcı ilerliyor insan bide tekrar yaptın mı süper kalıyor akılda üstelik ben izlerken tıpkı öğrencilik yıllarımdaki gibi not alıyorum her derste o da cok etkili ilkkez bu sene calısma fırsatım var kpssye bu snee de bu sekilde yapıyrm ama daha kalıcı oluyor eski calısma sistemim benm de kitaptandı ama kıyaslarsak video evet daha agır ama daha etkin bir öğrenme sağlıyor
Arazynp Duygusuz kitabi elime almaya vaktim olmuyo. En azindan video acayim kulak asinaligi olaun diyorum. Sözde kpss calisiyorduk.
Duygusuz ilahiyatci_Mom tabiki etkilidir ama cocuklardan dolayı video izleme sansım fazla olmuyor o yüzden. Ama dediginiz gibi tabi video izleyince daha iyi anlıyorum. Bende hep not alıyorum yoksa aklımda kalmıyor. Dersleri nasıl götürüyorsunuz hepsine birden mi basladınız yoksa birini bitirip Baska derse mi basladınız peki mesela bir konu bitti onu unutmak için kac soru bankasından cözğyorsunuz ne kadar sürede tekrar yapıyorsunuz. Ben bu sene sadece gk gy girecegim
ilahiyatci_Mom Duygusuz ben ders ders gidiyorum plan yaptım bi dersi günde aslen iki video koyarak ama üç ya da dört video izleyerek götürüyrm ders bitince yazdıklarımı bi okuyrm sonra konuyla ilgili soru cözüyrm mesela türkçeye üç hafta ayırdım videoları tek tek çizelge halinde yazdm planlı sekilde ilerliyrm
AfraZ ilahiyatci_Mom masaallah bebis kac aylik bu enerjiyi nerden buluyorsunuz ben aksam baygin yatiyorum
Duygusuz ilahiyatci_Mom sizin planınız cok iyi ne mutlu size ki calısabiliyorsunuz benim cocuklarım baya sorun özellikle küçüğü gece uyumuyor gündüz aglıyor sürekli huzursuz yeni yürümeye başladı peşinden ayrılamıyorum uyuyunca da büyük oglum da oldugu için dogru düzgün yemek yapmam lazım hemen mutfaga kosuyorum ah ah inşallah seneye düzelir de bende rahat calısabilirim
Ftmbinboa Ah ah bir atanamadık gitti bende aynı derteyim atanmak içimden hiç çıkmıyo aöa çalışamıyorum
Duygusuz Ftmbinboa ben ilk defa girecegim bu sene aynı zaöna da auzef lisans Cocuk gelişimi son sınıftayım seneye de formasyon almayı düşünüyorum inşallah bakalım