Yardım edin tecrübeli anneler. Kızım tam 3 aylık ilk baştan aptamil ike başladık kabız oldu. Bebelac gold dediler kullandık ondanda çok gaz problemi yaşadık sma (optipro) aldım yarıladık fakat ishal oldu yeşil yapıyor kakasını çok sıvı. Sma nın comfort ve optipro arasındaki fark nedir çıldırcam vallahi hangisi daha iyi