Evet bende yiyorum aslında yememek için birde kendimi iyi hissetmek için protez tırnak yaptırmayı düşünüyorum hem kıyamam hem para verdim sonuçta hemde alttan uzar diye düşünüyorum ama bende yiyorum ve daha çok yeme isteği geliyo bide utanıyorum ellerimden 🥲