lanadelmiyav ilk 50 günlükken oldum bebek sonra 70 sonra 85 ve bugün 105 günlük yine adet oldum.doktora da gittim sinir testi yaptırdı bişey çıkmadı ama korkuyorum bu kadar kanama normal mi ve birden sancı giriyor yumurtalıklara bugün o sancıyla yere kapanmak zorunda kaldım ölüyorum sandım 😒