use_use anladım o zaman tabi düşünmekte haklısınız. Çocuk ilgi ve enerji istiyor. Kreş fikrini anlıyorum bende aynı şeyleri düşündüm ama o yaşa gelince daha küçük olduğunu düşünüp veremedim. Tabi çok zor durumda olunca verilir ama yine de babanne şansı varsa onu da elemeyin ya da bakıcı fikrine uzaksanız onu da düşünün derim. Bakıcı kısmı da zor ben veremedim babaanneyle devam ettim benimki de çok gezmeyi seven biri ama işte sabah gelip akşam gidiyor bir şekilde yürüttük bu zamana kadar
bu arada kreşten vazgeçme için bir sebebim de oğlum aslında çok güzel ifade ediyor kendini gönderebilirdim ama kreş demek düzen ve kurallar demek. Ve bulundukları dönem itibariyle pek kollektif çalışmaya açık değiller oğlum 27 aylık şu an. Böyle olunca birbirine vurma elinden kapma vs çok oluyor. Bu yaştaki çocuğu sakinleştirmek 3 yaşa göre daha zor. O yüzden benim kreşte kendi gözlemim öğretmenler sakin olan çocuğu ikna ediyor, böylece çocuk aslında ezilmiş ve hep vazgeçen taraf oluyor. Biraz da bu yüzden vermedim ben