18 aylık oğlum var yani şu son ıkı uc haftadır sürekli vuruyor sürekli oyuncaklarını atıyor kafamıza falan sürekli bi şiddet şeyi gösteriyor en cokta dedıgını yapmayınca heryere vuruyor fakan cok fazla gösteriyor tepkısını normal mi bu ? Ne yapmam lazım o oyuncaklarıyla vururken falan , vurunca acıdı yapıyorum üzülmüşlük yapıyorum hala devam edıyor kğsğyorum devam edıyor kızıyorum gene aynı ne yapacam ben