1 yaş kontrolümüze az kaldı doktora sorarım ama size de sormak istiyorum anneler şimdi ben gecesi gündüzü karışık çalışmaya başlıycam düzeni yok saatlerimin oğlum emerek uyuyor 😞 gece 3 kez filan uyanıyor cok az emiyor uykulu hali uyuyor geriye Biberonla süt içecek sağıp bırakcam artık ne kadar cıkar bilmiyorum da biberonla nasıl uyutacak babannesi onu da bilmiyorum süt konusuda inek sütü bagırsakları yoruyormuş biseyler okuyorum siz ne düşünüyorsunuz birde biraz fikir verirmisiniz böyle düzensiz çalışan anneler varsa tesekkür ederim şimdiden💕