5 gün sonra tam 8 aylık oluyor oğlum ama hala biraz büyük lokma yese öğürüp kusuyor büyükde değil aslında tavuğu bile minicik yapıyorum boğazına takılıyor normal mi bu durum pankek yapmak istiyorum ama korkuyorum boğazına takılır tutamaz yapışır diye nasıl alıştırabilirim