Kvsr38 Su an sıfırdan dukkan açmak çok zor maalesef. Kira, elektrik, vergiler, reklamlar kazancını geçiyor. Cebinden vermeye başlıyorsun. Hele bim a101 gibi marketler aktuelde abartmaya başladığından beri ne kırtasiye satıyor ne tuhafiye ne bakkal. Bizim isyerimiz var, kira ödemiyoruz ama su an çok zor ilerletiyoruz. Su son 4 ayda sattığımızı geri alamaz olduk. Pandemide ve doğumumda aylarca dükkan kapalı kaldı. Yinede böyle sıkışmadık