Dünyaya adapte olmaya çalışırken en güvenli yeri anne koynu, cok normal. Aç olsa uyumamakla kalmaz aglaması ortalığı ayağa kaldırır. Mama verdik uyudu diyenler aç olduğundan değil mama ağırlık yaptığından uyutuyor. Mama işine hiç girmeyin, ilk 3 ay böyle geçecek o dünyaya alışana kadar. Açlık konusunda da sütünüze bedeninize güvenin. Her seyi açlığa yorup dönüşü zor yollara girmeyin