Merhabalar oğlum 16 aylık son 3 aydır gece bir defa aynı saatler de kurulmuş saat gibi ağlayarak uyanıyor.Mamayı hazırlamama bile sabrı yok.Sizler gece beslenmesini hangi aylarda bıraktınız.Nasıl bir yol izlediniz?Ağlatmadan üzmeden nasıl bıraktırabilirim?Önerilerinizi fikirlerinizi alabilirmiyim?Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻 🌸