GUBILIK Ariyaarya ben mustela kullaniyorum uzun suredir. Asagidakilere de bakabilirsiniz. https://www.instagram.com/p/BtC3OL_lGFE/?igshid=1pepqw3lc5s93
Gymy Ariyaarya valla biraz küçük ama bu sıcakta da yazık mahvoluyorlar bebekler biz bile zor dayamıyoruz su iyi gelir ama küçük üşütebilir dikkat etmeye çalış bnm 4ay21günlük bn bile hızlı hızlı yıkıyom kurutuyorum ☺️
Deletedmom143 Ariyaarya Hergün duş aldırmakta cilt kuruluğu yaparmış bebeklerde atopik dermatitle tanıştığımız zaman öğrendim doktor söyledi bunu da . İki günde bir duş aldırıyorum ben