Kbrnn3641 Arkadaşlar kızım 9 aylık, ek gıdaya başladığından beri su içiremiyorum. Çay bardağı, su bardağı, alıştırma bardağı, kaşık, biberon, suyun içine reçel atmak vs hepsini denedim ama yok sürekli de kabız oluyor vücudu kuruyor. Nasıl verebilirim su?
Hazalperisi Kbrnn3641 ya aynı şikayetler bizde de vardı almadığm biberon suluk kalmadı neyle içti biliyormusun hayat bebek suyu bi aparat var içinde onu takıyorum kana kana içiyor 😀
Nisammm03 Hazalperisi şimdi aynısını bende yazcaktim😀😀 benimde denemediğin şey kalmadı bebeklere özel hayat su aldim 6 li paket civilden onun içinden çıkan aparatla icti😀