Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük ve şu bi haftadır gündüz uyumaz oldu zaten çok zor uyuyan bi bebekti şimdi hiç yok gece desen 2 -3 gibi uyuyor ve 5 te kalkıyor 2. Ay atağı mı bu geçiyor mu ne kadar sürüyor var mı yaşayan eşim de olmasa hiç uyuyamıcam o kadar yoruldum ki aynı 40 çıkana kadar nasıl düzensiz se öyle oldu bi iki hafta biraz iyiydi gündüzleri hep bozuldu 😒😒😒